Rozwiń w kilkunasto zdaniowej wypowiedzi jeden z cytatów:
,,Tylko sercem widzimy dobrze. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.,,
,,ludzie maja zbyt mało czasu aby cokolwiek poznać. kupuja w sklepach rzeczy gotowe. a ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie maja przyjaciół,,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:38:10+02:00
A więc ja rozwinę ten drugi cytat ;]

W dzisiejszych czasach wszyscy ludzie żyją w pośpiechu. Ich celem jest zdobyc coś, co jest potrzebne na daną chwilę i pędzą dalej. Idą na łatwiznę... Kupują gotowe rzeczy, nawet jedzenie na szybkiego, gdyż nie mają czasu spokojnie zjeśc w domu z rodziną, nie wysilają się, by coś samemu wykonac. Zajmuję się rzeczami zbędnymi, przez to tracą czas i nie mają go na rzeczy naprawdę wartościowe.
Ludzi dzisiaj nie obchodzą losy innych. Troszczą się tylko o siebie. Dążą w życiu do sławy i pieniędzy, a przecież to nie jest najważniejsze. Tacy ludzie nigdy nie będą szczęśliwi... Pieniądze ich psują... "Zżerają" od środka... Człowiek staje się wtedy skąpy, egoistyczny i nie liczy się z innymi. Uważa, że skoro ma pieniądze, to przyjaciele nie są mu potrzebni, a tak naprawdę w ogóle nie umie ich zdobyc... Nie wie co to są wartości, takie jak miłośc, szczęście, przyjaźń... Nie wie, na czym polega cel naszego życia... Żal mi takich ludzi...
9 4 9
2009-10-15T18:44:15+02:00
,,Tylko sercem widzimy dobrze. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.,,
Oto jeden z przepięknych cytatów A.de saint Exupere'go.Mówi on o tym,że drugiego człowieka nie można oceniac tylko po jego wyglądzie.Należy go poznac lepiej.Czasem oceniając kogoś tylko patrząc na jego wygląd ranimy go.Zawsze należy poznac człowieka,bo może jest brzydkim,ale z charakteru sympatyczny.Niewidoczne dla oczu jest dusza i serce to ono odzwierciedla prawdziwego człowieka a nie wygląd.Moim zadanie czesto ludzie zapominają o tej prawdzie i kierują sie tym co zobaczą ich oczy.To niesprawiedliwe,ale nikt nie powiedzial że ludzie są sprawiedliwi i dobrzy.Choc powinni tacy byc.
3 2 3