Odpowiedzi

2010-02-21T20:25:26+01:00
Słownik synonimów zawiera wyrazy podobne. W tym słowniku możemy się spotkać ze wszystkimi słowami krewnymi lub bliskoznacznymi. Słownik ten jest bardzo przydatny, kiedy ktoś piszę trudną pracę magisterską lub maturalną, aby unikać powtórzeń w cechach charakteru. Osobiście mam pozytywne zdanie na ten temat. Wiele razy używałem tego cudownego słownika. Polecam go wszystkim, tym którym zależy na dobrych ocenach z wypracowań
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:28:47+01:00
Słowniki synonimów pomagają piszącym uniknąć monotonii stylistycznej i wyrażać myśli trafnie i precyzyjnie. Jeśli szukamy słowa, które najlepiej oddaje jakąś myśl, to poszukajmy go w Słowniku synonimów polskich PWN. Książka wyróżnia się przystępnością i łatwością użycia. Wszystkie hasła - w liczbie ok. 40 tys. - zebrane są na jednej liście alfabetycznej, dzięki czemu niepotrzebny jest dodatkowy indeks. Synonimy pogrupowane są według znaczeń, a znaczenia są opisane i zilustrowane przykładami. W wyb orze właściwego synonimu pomagają ponadto kwalifikatory stylistyczne i informacje o łączliwości składniowej i semantycznej wyrazów.
1 3 1