Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:31:24+02:00
P = 6 x a x a
a=pierwiastek(P/6)=pirwiastek(9)
a=3
V= a x a x a = 27cm3
2009-10-15T18:34:05+02:00
Sześcian ma 6ścian, każda ze ścian ma po 9cm2,
z tego wynika że boki mają długość 3cm x 3cm
objętość tego sześcianu to 9cm2 x 3cm = 27cm3
2009-10-15T18:38:06+02:00
P=cm2 (czyli cm kwadratowych)
54cm2:6=9cm
a=3cm
V=a3 (czyli a do potęgi 3)
V= 3cm*3cm3*cm
V=27cm3 (czyli cm sześciennych)