Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:34:46+01:00
Zacne Collegium
Tradycji Staropolskiej Zadośc czyniąc na 100 dni przed maturą .
anno domini 14.01.2010 r o godz 18.oo w domu kultury w Paczkowie Bal Studniówkowy urządzą
A zatem Łaskawie prosić raczy W.P <imie i nazwisko zaproszonego> By osobą swoją radości innym przysporzyć.
7 4 7
2010-02-21T20:38:27+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie Zapraszam Mo cium Wać pannę Halinę Koraszewską.
Na wieczorek poetycki Danse macabre. Ktory odbędzie się dnia 16.09 obiadową porą o godzinie 5 w pałacu Dombrowki wielkopolskiej. Byłbym rad z Paniejskiej obecności z pozdrowieniem Apoteoza Pani. Krzysztof Zumb
6 3 6