Odpowiedzi

2010-02-21T20:29:58+01:00
25%* 640=160 - głosy oddane na Agatę.

20%* 640= 128 - głosy oddane na Beatę.

1/5= 20%= 128 - głosy oddane na Iwonę.

640- (128+128+160)= 640 - 416= 224 - głosy oddane na Karoline, tym samym Karolina zostaje Miss Szkoły.

LICZE NA NAJLEPSZE:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:31:24+01:00
Agata - 25%=1/4
1/4*640=160 uczniów

Beata-20%=1/5
1/5*640=128

Iwona -1/5
1/5*640=128

Karolina
160+128+128=416
640-416=224

Miss szkoły zdobyła 224 głosy i jest nią Karolina.


dasz naj??

2010-02-21T20:35:17+01:00
Agata= 25% = jedna czwarta = 160
Beata =20 % = jedna piąta = 128
Iwona = jedna piąta = 128
Karolina = 224
To są rozwiązania a jak chcesz wszystkie obliczenia to napisz ;). Ale mam nadzieję że same odpowiedzi Ci wystarczą ;)). POZDRAWIAM! ;D