Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:30:31+01:00
Większość rekinów musi pływać ciągle aby oddychać bo inaczej zdechną. :)
Myśle że pomoglem.
2 1 2
2010-02-21T20:33:40+01:00
Do oddychania służa rybie skrzela . Aby mogły one wlasciwie funkcjonowac musza byc obmywane woda . Dlatego rekin musi plywac z otwarytm pyskiem aby woda przeplywala przez skrzela. Nie tylko to czyni z rekina wiecznym wedrowcem . Nastepna przyzcyna jest u nich brak pecherza plawnego . Powoduje to ze rekin nie bedacy w ruchu tonie . Musi wiec plywac by nie utonac
5 5 5