Muszę napisać piosenkę związaną z postem ; // Później muszę to zaśpiewać więc podkład jakiś był byłoby najlepiej ; )
Bardzo ważne !!!

Moje koleżanki napisały w tamtym roku
Jak anioła głos rozpoczął się posta ... ale niestety nie można powtarzać ; // bo ona ma wszystkie teksty u siebie i będzie sprawdzała ;/ i od razu podkład do tej piosenki był orginalny

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T20:31:45+01:00
Hmm, a może piosenka ewy farny - dmuchawce, latawce wiatr.
bardzo ładna ; ) i pozmieniać i będzie BOMBA : D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:48:44+01:00
Może piosenka Majki Jeżowskiej - '' na raz na dwa '' -