Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T20:33:43+01:00
1.Zawsze dotrzymuj słowa
2.Nigdy nie obiecaj zbyt wiele.
3.Szanuj cały naród (jeśli chodzi o prezydenta)
4.Rządź sprawiedliwie
5.Nie uciekaj od trudnych spraw.
6.Uważaj na konkurencje.
7.NIe przejmuj sie plotkami.
8.Zawsze się usmiechaj
9.Decyduj jak prawdziwy władca.
10.Pamietaj , że ty tu rządzisz !!!

jak źle to nie spamuj , tylko napisz ..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:35:25+01:00
1. Udzielaj sprawiedliwych wyroków dla skazanych
2. Przestrzegaj prawa, które sam ustanowiłeś
3. Miej na uwadze żywot najbiedniejszych ludzi
4. Nie wszczynaj niepotrzebnych wojen
5. Jak Ty ludowi, tak lud Tobie
6. Nie roztrwaniaj pieniędzy
7. Żyj po Chrześcijańsku
8. Unowocześniaj państwo
9. Nie zaniedbuj spraw państwa
10. Miej swoje poglądy i nie zmieniaj ich na głupsze