Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:35:56+01:00
Dosłowne- gdy dwie drogi wyglądają groźnie i mogą być pełne niebezpieczeństw to lepiej iść między nimi(środkiem).
Przenośne-oznacza że jeśli musimy podjąć trudną decyzję i dwa wyjścia które mamy są ryzykowne to należy znaleźć trzecie, które będzie połączeniem obu.
5 4 5
2010-02-21T20:36:10+01:00
Przenośne- jeśli mamy do wyboru trudną decyzję, a oba wyjścia są ryzykowne, lepiej znaleźć trzecie, które będzie połączeniem obu lub żadnej.
Dosłowne- gdy dwie nieznane nam drogi na razstaju wyglądają groźnie i mogą być pełne niebezpieczeństw, lepiej iść między nimi by mieć choć przez chwilę na widoku i jedną i drugą
3 5 3