Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:38:50+02:00
Przypowieść; O synie marnotrawnym
Opowiada ona o synie który zabrał połowe swojego majtku i odszedł od domu ojca. Cały ten majątek wydał i potem nie miał co jesć.Lecz potem wraca do ojca a ten go przyjmuje i każe wydać przyjecię na jego czesć,, w tej przypowiesci Bóg jest wyrozumiały gdyż przyjmie każdego kto zrozumie że popełnił bład.

-o siewcy
-o lampie
-o dobrym pasterzu
- o niebie
-o samarytaninie
4 4 4
2009-10-15T18:38:55+02:00
Przypowieści:
o siewcy
o lampie
o mierze
o zasiewie
o ziarnku gorczycy

2 5 2
2009-10-15T18:43:53+02:00
1. O Synu Marnotrawnym
2. O Miłosiernym Samarytaninie
3. Podobieństwo o drzewie figowym
4. przypowieść o bogaczu i Łazarzu
5. Przypowieść o siewcy: Bóg w przypowieści to siewca, a słowo boże to ziarno
1 5 1