Odpowiedzi

2010-02-21T20:34:57+01:00
Kochany Ojcze! Ja wiem, że Ty możesz wszystko. Ja wiem, że Ty nas tak bardzo kochasz, mimo, iż tak bardzo Cię krzywdzimy. Przebacz mi każdy mój najmniejszy grzech i proszę pomóż mi wytrwać w moich wielkopostnych postanowieniach. Tak bym mogła dotrzymać danej Ci obietnicy. Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:51:32+01:00
Panie wejrzyj w moje życie bym dobrze przez
nie kroczył, bym nikogo ze złej strony
nie zaskoczył. Boże daj mi odwagi i siły
do wytrwania w moich postanowieniach wielkopostnych
i niech czuwa nad tym wszystkim Anioł Stróż. Amen