Odpowiedzi

2010-02-21T20:34:45+01:00
Z pewnoscia uzyl tych slow jakis poeta na obczyznie, teskniacy za Polska. ktory nawet bedac gdzies daleko od domu tak bardzo tesknil ze wyobrazal sobie ze tamte ''trawy'' sa polskie. Ta tesknota zmuszala go do takich porownan
8 4 8
2010-02-21T20:35:06+01:00
Że krajobrazy są godne do podziwiania i oglądania.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:40:54+01:00
Według mnie te powiedzenie świadczy o ty , że ;
polskie krajobrazy są najpiękniejsze i godne podziwu .
7 4 7