Przekształć każde zdanie, zamieniając dopełnienie wyrażone rzeczownikiem na dopełnienie wyrażone bezokolicznikiem.

Lubiliśmy spacery - .................................................
.........................................................................

Zapomniała o napisaniu listu - ............................
...............................................................

Chciała tylko odpoczynku - ..........................
................................................................

Nie myślała o sprzątaniu-....................................
...................................................................

Pozwolił na wyjazd - ..............................................
.....................................................................

Zaczęłam układanie wiersza - ...................................
......................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:35:09+01:00
Lubiono spacery
zapomniano o napisaniu listu
chcino tylko wypoczynku
nie myślano o sprzątaniu
pozwolono na wyjazd
zaczęto układanie wiersza
2010-02-21T21:27:23+01:00
Lubiono spacery
zapomniano o napisaniu listu
chcino tylko wypoczynku
nie myślano o sprzątaniu
pozwolono na wyjazd
zaczęto układanie wiersz




pozdrawiano=)