TEMAT: OBWODOWY UKŁAD NERWOWY. ODRUCHY,

trzeba połączyć co jest do NERWÓW CZASZKOWYCH oraz NERWÓW RDZENIOWYCH :

12 PAR,
31 PAR,
BIORĄ POCZĄTEK W MÓZGOWIU,
UMOŻLIWIAJĄ ROBIENIE MIN,
DZIĘKI NIM MOŻEMY PORUSZAĆ KOŃCZYNAMI ,
POZWALAJĄ NA WYKONANIE PRZYSIADU,
ODBIERAJĄ BODŹCE Z NARZĄDÓW ZMYSŁU,
WYCHODZĄ Z RDZENIA KRĘGOWEGO,
ŁĄCZĄ SIĘ Z NARZĄDAMI GŁOWY, U
MOŻLIWIAJĄ PORUSZANIE GŁOWĄ.

---

NAZWY ODRUCHÓW WARUNKOWYCH ;
KASZE, KICHANIE, OBGRYZANIE OŁÓWKA , ZWĘŻENIE SIĘ ŹRENICY POD WPŁYWEM ŚWIATŁA,ŁZAWIENIE OCZ, CZKAWKA, UCZENIE SIĘ WIERZA, WYMIOTY, ODRUCH BABIŃSKIEGO, TRESURA ZWIERZĄT, COFNIĘCIE RĘKI PO UKŁUCIU IGŁĄ, DOBRE MANIERY, NAUKA JĘZYKA OBCEGO, WYDZIELANIE ŚLINY POD WPŁYWEM ZAPACH ULUBIONEJ POTRAWY, JAZDA NA ROWERZE.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:39:38+01:00
Czaszkowe 12 par
BIORĄ POCZĄTEK W MÓZGOWIU,
UMOŻLIWIAJĄ ROBIENIE MIN,
ODBIERAJĄ BODŹCE Z NARZĄDÓW ZMYSŁU,
ŁĄCZĄ SIĘ Z NARZĄDAMI GŁOWY, U
MOŻLIWIAJĄ PORUSZANIE GŁOWĄ.


rdzeniowe 31
DZIĘKI NIM MOŻEMY PORUSZAĆ KOŃCZYNAMI ,
POZWALAJĄ NA WYKONANIE PRZYSIADU,
WYCHODZĄ Z RDZENIA KRĘGOWEGO,

bezwarunkowe
KASZE, KICHANIE,
ZWĘŻENIE SIĘ ŹRENICY POD WPŁYWEM ŚWIATŁA,ŁZAWIENIE OCZ, CZKAWKA,
WYMIOTY
COFNIĘCIE RĘKI PO UKŁUCIU IGŁĄ,


warunkowe
OBGRYZANIE OŁÓWKA ,
UCZENIE SIĘ WIERZA, , ODRUCH BABIŃSKIEGO, TRESURA ZWIERZĄT,

DOBRE MANIERY, NAUKA JĘZYKA OBCEGO, WYDZIELANIE ŚLINY POD WPŁYWEM ZAPACH ULUBIONEJ POTRAWY, JAZDA NA ROWERZE.
33 3 33
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T20:48:00+01:00
NERWY CZASZKOWE:

* 12 PAR

* BIORĄ POCZĄTEK W MÓZGOWIU

* UMOŻLIWIAJĄ ROBIENIE MIN

* ODBIERAJĄ BODŹCE Z NARZĄDÓW ZMYSŁU

* ŁĄCZĄ SIĘ Z NARZĄDAMI GŁOWY

* UMOŻLIWIAJĄ PORUSZANIE GŁOWĄ


NERWY RDZENIOWE:

* 31 PAR

* DZIĘKI NIM MOŻEMY PORUSZAĆ KOŃCZYNAMI

* POZWALAJĄ NA WYKONANIE PRZYSIADU

* WYCHODZĄ Z RDZENIA KRĘGOWEGO




BEZWARUNKOWE:

* KASZEL

* KICHANIE

*ZWĘŻENIE SIĘ ŹRENICY POD WPŁYWEM ŚWIATŁA

* ŁZAWIENIE OCZU

* CZKAWKA

* WYMIOTY

* COFNIĘCIE RĘKI PO UKŁUCIU IGŁĄ

* WYDZIELANIE ŚLINY POD WPŁYWEM ZAPACH ULUBIONEJ POTRAWY



WARUNKOWE:

* OBGRYZANIE OŁÓWKA

* UCZENIE SIĘ WIERSZA

* ODRUCH BABIŃSKIEGO

* TRESURA ZWIERZĄT

* DOBRE MANIERY

* NAUKA JĘZYKA OBCEGO

* JAZDA NA ROWERZE.
21 4 21