Odpowiedzi

2010-02-21T20:40:41+01:00
Dziękuję ci Boże za każdy dzień i proszę Cie o siłę dzięki której wytrwam w mych postanowieniach i nie zejdę na złą drogę.
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:41:19+01:00
Mój, a właściwie Nasz Ojcze!
Proszę Cię o wytrwanie w moich wielkopostnych postanowieniach. Mam nadzieję, że mimo moich złych uczynków, które wiecznie Cię ranią, spełnisz moją prośbę i będę potrafiła wytrwać w moich obietnicach.
Jezu kochany dziękuję Ci za każdą okazaną przez Ciebie łaskę i wciąż proszę Cię o dalszą pomoc. Amen.
5 4 5
2010-02-21T20:58:30+01:00
Panie Boże nadszedł czas wielkiego postu proszę pomóż mi abym dobrze go przeżyć .Daj mi siłę abym wytrwał w postanowieniach wielkopostnych .Niech ten szczególny czas łaski i zbawienia zaowocuje we mnie nowym, Bożym życiem .Pomóż mi abym zmienił się na lepsze niech pomoże mi w tym Pan Jezus .Krzyż , cierpienie, ofiara i wyrzeczenie niech sprzyja wewnętrznej odnowie.O to proszę Panie Boże Wszechmogący .
6 4 6