Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:42:20+01:00
Palmitynowy
C₁₅H₃₁COOH + 23O₂--->16CO₂ + 16H₂O (spal.całkowite)
C₁₅H₃₁COOH + 15O₂--->16CO + 16H₂O (półspalanie)
C₁₅H₃₁COOH + 7O₂--->16C + 16H₂O (spalanie niecałkowite)

stearynowy
C₁₇H₃₅COOH + 26O₂--->18CO₂ + 18H₂O
C₁₇H₃₅COOH + 17O₂--->18CO + 18H₂O
C₁₇H₃₅COOH + 8O₂--->18C + 18H₂O

oleinowy
2C₁₇H₃₃COOH + 51O₂--->36CO₂ + 34H₂O
2C₁₇H₃₃COOH + 33O₂--->36CO + 34H₂O
2C₁₇H₃₃COOH + 15O₂--->36C + 34H₂O

Mam nadzieję że będzie dobrze
Pozdrawiam :)
27 4 27
2010-02-22T02:36:58+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Kwas stearynowy (nasycony)
C₁₇H₃₅COOH + 26 O₂---->18 CO₂ + 18 H₂O
C₁₇H₃₅COOH + 17 O₂---->18 CO + 18 H₂O
C₁₇H₃₅COOH + 8 O₂---->18 C + 18 H₂O

Kwas palmitynowy(nasycony)
C₁₅H₃₁COOH + 23 O₂---->16 CO₂ + 16 H₂O
C₁₅H₃₁COOH + 15 O₂---->16 CO + 16 H₂O
C₁₅H₃₁COOH + 7 O₂---->16 C + 16 H₂O

Kwas oleinowy(nienasycony)
2 C₁₇H₃₃COOH + 51 O₂---->36 CO₂ + 34 H₂O
2 C₁₇H₃₃COOH + 33 O₂---->36 CO + 34 H₂O
2 C₁₇H₃₃COOH + 15 O₂---->36 C + 34 H₂O
11 5 11