Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:43:23+02:00
Pan Piotr z pewnością mógł czuć się rozczarowany i zawiedziony, ponieważ mimo tego, że wiedział iż jego żona pochodzi z miasta, spodziewał się po niej czegoś więcej. Gdyby tak nie było najprawdopodobniej nie wziąłby ślubu. Pan Piotr mógł czuć się rozgoryczony, wykorzystany. Mógł również być zły zarówno na żonę, jak i na samego siebie, gdyż spaliła się jego własność, musiał zrezygnować ze swoich przyzwyczajeń, sprzedać dom i przeprowadzić się do miasta.
2009-10-15T18:57:58+02:00
Pan Piotr czuł się nie potrzebny .jego żona wcale nie liczyła się z jego zdaniem . wyrzucała jego rzeczy bez pytania i remontowała mieszkanie po swojemu.Piotr zapewne był zły i niezadowolony z małżeństwa zapewne miał dosyć rozpieszczonej i kapryśnej żony.