Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:49:19+01:00
Y=2x+1
x^2+y^2=4

x^2+(2x+1)^2=4
x^2+4x^2+2x+1-4=0
3x^2+2x-3=0
Δ=2²+4*3*3=4+36=40
√Δ=2√10
x=1-√10
x=1+√10
2010-02-21T20:51:08+01:00
Y=2x+1
x²+y²=4

x²+(2x+1)²=4
x²+4x²+4x+1=4
5x²+4x-3=0

Δ=b²-4ca=16+60=76
√Δ=2√19

x=(-b-√Δ):2a=(-4-2√19):10=-0,4-0,2√10=-0,2(2+√10)
x₂=(-b+√Δ):2a=(-4+2√19):10=-0,2(2-√10)

rozwiązaniem równań sa liczby:-0,2(2+√10) i -0,2(2-√10)