Bardzo bym była wdzięczna za pomoc...
To do$c trudne, robiłam rózne obliczenia, ale mi
nie wychodziło:

Zad 1.
a) W roku 2000 członkowie Polskiej Akademii Nauk zajmujący się naukami przyrodniczymi stanowili około 43,27% tego szacownego gremium i było ich 238. Ilu członków liczyła Polska Akademia Nauk w 2000 roku?

b) W Warszawie jest 18 teatrów, co stanowi 9,63 % liczby wszystkich teatrów w Polsce. Ile teatrów w Polsce mieści się poza Warszawą?

2

Odpowiedzi

2009-10-15T18:46:19+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:58:01+02:00
A).238x 43,27%= 107,976
107,976≈ 108
b). 18 : 9,63%= 186