Odpowiedzi

2010-02-21T20:57:53+01:00
MgCo3-> Mgo + co2

11,2dm3 co2 - x czast mgco3
22,4- 6,02*10do23 czast

x=3,01*10do23 czast mgco3
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T01:18:55+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MgCO3------>MgO + CO2
6,02*10^23cząst.--------22,4dm3 CO2(z reakcji)
x cząst.-------------------11,2dm3 CO2(z treści zad.)
x=6,02*10^23*11,2/22,4
x=3,01*10^23 cząst. MgCO3
3 5 3