Odpowiedzi

2009-10-15T18:39:59+02:00
Wenn er hört gern Musik?
wenn Sie in Krakau?
Ob sie kommen aus Deutsch?
was tut sie?
Es ist Aufgabe
Was gefällt Ihnen?
Ich mag Filme und Sport
Haben sie lernen, was?
wenn er spielt Klavier?
2009-10-15T18:42:46+02:00
Czy on słucha chętnie muzyki ? - Musik hören er gerne?
czy wy mieszkacie w Krakowie? - wohnt ihr in Krakau?
czy oni pochodzą z niemiec ? - kommen sie her ungefähr Deutschland?
co ona robi ? - was macht sie?
Ona gimnastykuje się - Sie Gymnastik treiben
co ty lubisz ? - was magst du?
lubię kino i sport - ich mag das Kino und den Sport
czy oni uczą się właśnie ? - lernen sie soeben?
czy on gra na pianinie ? - oder er das Klavierspiel?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:09:35+02:00
Czy on słucha chętnie muzyki ? - Hört er Musik gern?
czy wy mieszkacie w Krakowie ? - Wohnt ihr in Krakau?
czy oni pochodzą z niemiec ? - Kommt er aus Deutschland?
co ona robi ? - Was macht sie?
Ona gimnastykuje się - Sie turnt.
co ty lubisz ? - Was magst du?
lubię kino i sport - Ich mag Kino und Sport.
czy oni uczą się właśnie ? - Lernt ihr ausgerechnet?
czy on gra na pianinie ? - Spielt er Klavier?