Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T20:59:10+01:00
Adour
Adyga
Boh
Bug
Cisa
Dniepr
Berezyna
Prypeć
Desna
Dniestr
Don
Cisa
Seret
Duero
Dwina
Dźwina
Ems
Glomma
Hawela
Ina
Kemijoki
Lauda
Loara
Lima
Łaba
Łyna
Mondego
Newa
Niemen
Noteć
Odra
Bóbr
Bystrzyca
Kaczawa
Nysa Kłodzka
Nysa Łużycka
Obrzyca
Olza
Warta
Pad
Ren
Rodan
Sekwana
San
Tamiza
Ume
Ural
Wardar
Warta
Wezera
Wisła
2010-02-21T20:59:30+01:00
Tag, Wisła, Sekwana, Tamiza, Bug, odra, ren, niemen, loara, wołga, odra, dunaj, don, dniestr,ebro, lima, łaba, oka, rodan, san, segura, tyber, Adour, Bieła, Cisa, Desna, dniepr, duero, fan , ems, garonna, hawela, kama, łyna, Mondego, noteć, pad, men, torysa, ural, wezera
2010-02-21T21:29:36+01:00
-DUNAJ
-WOŁGA
-BUG
-ADOUR
-ADYGA
-BOH
-BIDASOA
-BÓBR
-BIEŁA
-ARNO
-BRDA
-DELÄLEN
-DNIEPR
-PRYPEĆ
-HORYŃ
-TETEREW
-BEREZYDA
-CISA
-IRSZA
-HNIŁOPIAT
-PSIOŁ
-SEJM
-DNIESTR
-DON
-CHOPIOR
-DONIEC
-OSKOŁ
-DESNA
-DORDOGNE
-MARUSZA
-DRAWA
-INN
-LECH
-DRINA
-MORAWA
-PRUT
-SERET
-DUERO
-DWINA
-WYCZEGDA
-WAGA
-SUCHONA