Odpowiedzi

2010-02-21T21:33:37+01:00
Moim marzeniem jest zostać siadkarzem.Bardzo mi na tym zależy, ponieważ jestem bardzo dobry w tej dyscyplinie i chciałbym się dalej rozwijać jako siadkarz.Wierzę, że to marzenie się spełni i że w końcu zostanę siadkarzem i dlatego dalej będę się wzbijać w górę i zdobywać szczyty aby to marzenie się spełniło.

Myślę, że o to Ci chodziło i myślę, że pomogłam ;)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:37:47+01:00
Moim największym marzeniem jet zostać zawodowym siatkarzem.
Chciałbym grać w siatkowkę z pasją i poświęceniem, równie dobrze tak jak obecni polscy reprezentacji pilki siatkowej. Mialbym firmową koszulkę z różnymi reklamami i z moim własnym numerem. Posiadałbym trenera, który trenowałby mnie do mistrzostw. Byłbym tak dobry, że nie siedziałbym na ławce rezerwowych. Znałby mnie każdy Polak, każdy by mi kibicował i trzymał za mnie kciuki. Za każdym razem zdobywałbym medale, najczęściej były by złote. Miałbym włane płatki sniadaniowe i wytępował bym w różnego rodzaju programach, zarowno plotkarskich jak i sportowych. Wszyscy Polacy na meczach skandowali mi moje imię. Posyłałbym wszystkim uśmiechy, rozdawałbym autografy, robiłbym sobie zdjęcia z nieznajomymi ludzmi, podpisywałbym książki ( o mnie oczywiście). Grałbym w reklamach i reklamował różne dezodoranty. Bardzo chciałbym zotać zawodowym siakarzem i nie mogę się doczekć ,gdy moje marzenie się spełni!

:P Mam nadzieję że tylko tyle jet ci potrzebne!
2 5 2