Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:41:08+02:00
1 promil - 0,1 %
Zasolenie Morza Martwego - 26%
Zasolenie Bałtyku - 0,1 * 7,8 = 0,78%

1 tona = 1000 kg.
26% z 1000 kg = 260 kg
0,78% z 1000 kg = 7,8 kg
260 - 7,8 = 252,2 kg
49 4 49
2009-10-15T18:45:06+02:00
1 t = 1000kg

1000 * 26% = 1000 * ²⁶/¹⁰⁰ = 260 kg - tyle soli jest w 1t wody w Morzu Martwym

1000 * 7,8%₀ = 1000 * ⁷⁸/₁₀₀₀₀ = 7,8 kg - tyle soli jest w 1t wody w Morzu Bałtyckim

260 - 7,8 = 252,2kg

Odp. Tona wody w Morzu Martwym zawiera o 252,2 kg więcej soli niż w Morzu Bałtyckim.
28 4 28