Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:01:38+01:00
Polega na tym ze reguluję ilośc płynów wysyłanych do pęcherza i wysyłanie ciepła do organizmu
2 3 2
2010-02-21T21:08:46+01:00
Funkcja regulacyjna zapewnia utrzymanie wlasciwej homeostazy regulacje ciśnienie osmotyczne i właściwy składu płynów ustrojowych funkcja ta ma także zdolność do wchłaniania zwrotnego i zapobiega wydalaniu substancji