Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:02:45+01:00
2Al + 6HCl = 2AlCl3 + 3H2
1 5 1
2010-02-21T21:20:22+01:00
2Al+ 6HCl---->2AlCl₃+3H₂
1 5 1
2010-02-22T01:10:41+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2Al + 6HCl---->2AlCl3 + 3H2(strzałka w górę)