Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:08:21+01:00
Drogi ......,
jak się czujesz? Słyszałem, że ostatnio trochę lepiej. Oby tak dalej! Mam nadzieję, że nic poważnego Ci się nie dzieje. Współczuję Ci, bo będziesz miał masę nadrabiania w szkole. Ale od czego ma się kolegów. Wraz z listem załączam Ci plik kopii z ostatnich lekcji.
No, a tak poza szkołą to jest świetnie. Cały czas coś się dzieje. Jak nie jakiś mecz, to impreza (oczywiście na cześć naszej wygranej!). Jednak imprezowanie bez Ciebie to już nie to samo. I w drużynie nam Cię brakuje.
Na szczęście jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że wrócisz szybko! Czekam z niecierpliwością.

Pozdrowionka,
XYZ
15 4 15
2010-02-21T21:09:22+01:00
Drogi (imię kolegi)!
W poprzednim liście pisałeś że wrócisz dopiero za miesiąc ale ja już nie mogę doczekać sie kiedy pójdziemy pojeździć na desce do tego nowego parku. Dostałem tą nową grę i jak wrócisz to w nią pogramy. Ja bardzo się nudzę bo bez ciebie nie mogę jakoś znaleźć sobie miejsca, dlatego napisz do mnie szybko.
(podpis)
10 3 10