Odpowiedzi

2010-02-21T21:15:04+01:00
Zamarznięte jezioro to bardzo piękny widok dla ludzkich oczu.
przysypany śniegiem lód wygląda jak śniezna poście która rozpościera sie na terenie całego jeziora. Jest to niezwykłe zjawisko widziane co roku w zimowej porze
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:30:19+01:00
Ten blask co z oczu Słońca płynie,
Niesie iskry mieniące, wypełnia naczynie.
Z nitek utkane, radością gorejące,
Muskają cudnie łzy nurtem płynące.
Lustrzane odbicie znów pęka na ćwierć,
Znów czeka, aż tylko przypłynie śmierć.
Nadzieją tylko gra z pokerzystą,
O krople biegnące za falą srebrzystą.
O liche zwierciadła w Księżyca blasku,
O Twoje serce w powiekach brzasku.
1 5 1