Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:12:17+01:00
Pewnego dnia pojechałam na weekend do dziadków na wieś...


I coś dalej wykąbinujesz...:)
2010-02-21T21:16:56+01:00
Ostatnio nie działo się u nas nic ciekawego. A przynajmniej tak mogłoby się zdawać na pierwszy rzut oka, bo przy drugim od emocji i wrażeń odpędzić się nie można. W ten weekend zdążyłam zobaczyć całe życie przed oczami. Dlaczego? No właśnie. Wszystko zaczęło się od niewinnego spacerku po lesie. Niby to las taki bezpieczny. Byłam z psem i nagle mój psiak coś wytropił. Nie dość tego pociągnął mnie za smycz i musiał gnać za nim. Kiedy już przystanął, zauważyłam że w zaroślach są małe dziki. Wszystko by było ok, gdyby nie to, że nie daleko było całe stado dorosłych dzików. Kiedy już im po cichu umykałam mój pies zaczął szczekać. Myślałam, że mi serce stanie. Zaczęłam gnać ile sił w nogach, no i cóż miałam o tyle szczęście, że dziki nie chciały zbyt daleko oddalać się od swoich małych więc w spokoju zdążyłam uciec. Cóż nikt tego nie widział, tylko ja, więc dlatego na pierwszy rzut oka się nic nie stało. Za to na drugi... sami wiecie...
2010-02-21T21:27:51+01:00
At the weekend I was at the pool ( it was Saturday )with Mum and Dad ( jeśli masz siostre albo brata napisz tak. ... with Mum, Dad and ... (imię)). We ther for a two houers. It was great. Then we went to my Grendma and we eat ther something. Later we went to home. At Sunday we wake up at 10 and we aet a breakfast. A quater later we was at church. Then we went to Grandma for a deener. At 15.00 we was at house I did my homework and study something. Then I had some shower and I went to my bed. It was great weekend!