Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:13:11+01:00
Dziweczyna siedziała na ławce w parku i czytała książkę. Andrzej przechodzac aleją zauważył piękną niewiastę . podszedł bliżej po czym usiadł na ławce razem z nią. spytał o tytuł ksiązki i o imię dziewczyny. Gdy spojrzała na niego niebieskimu=i oczyma czuł sie wspaniale. Uś,iechnęła się do niego. Oboje poczuli , że coś sie dzieje w ich wnętrzu. Zaczęli rozmawiać. mieli tyle tematów. wyglądało jakby znali się od lat. spotkanie zakończyli pocałunkiem. od tamtej pory sptykali się codziennie. to była miłośc os 1 wejrzenia
1 5 1
2010-02-21T21:23:12+01:00
Pewnego dnia sara została przeniesiona do innej szkoły.bardzo się bała iść do tej szkoły bo nie wiedziała jak ją zaakceptują.Gdy przyszła do szkoły zobaczyła chłopaka był taki śliczny no i ona się w nim poprostu zakochała.Bardzo się wstydziła scoś do niego powiedzieć ale w końcu się odważyła.
-Jak masz na imię?
Zapytała.
-Adam
-Adam czy nie chciał byś wyjść dzisiaj do kina?
-oczywiście żebym chciał. A o której?
-tak gdzieś o pietnastej
-ok to jesteśmy umówieni.
Sara po szkole szukała po szafkach jakiegoś stroju do kinach i w końcu znalazła.
Gdy sara z Adamem poszli do kina w połowie filmu pocałowali się.Od tamtej pory tworzą piękną i szczerą parę.

Myślę,że pomogłam ;)
1 5 1