Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:16:25+01:00
Księstwo Warszawskie w 1807 roku utworzył Napoleon Bonaparte.

Legiony Polskie we Włoszech zostało utworzone przez Jana Henryka Dąbrowskiego w 1797 roku.

Konstytucja 3 Maja została uchwalona 3 maja 1791 roku przez sejm.
15 4 15
2010-02-21T21:18:56+01:00
Księstwo warszawskie- w latach 1807-1815 utworzone przez Napoleona
Legiony polskie we włoszech- utworzone przez Jana Henryka Dąbrowskiego w 1797r.

Konstytucja 3 Maja została uchwalona 3 maja 1791 roku przez sejm
5 4 5