Odpowiedzi

2010-02-21T21:14:55+01:00
A) 2y + 4=14
2*5+4=14
10+4=14
L=P
odp; tak

b) 25-y × 4 = 4
25-5 x 4=4
20 x 4 = 4
80 nie równa się 4
L nie równa się P

odp; nie

c) 16-z=2× z + 1
16-5=2 x 5+1
11=10+1
11=10
L=P

odp; tak
3 2 3
2010-02-21T21:15:50+01:00
A) 2 x 5 + 4 = 14 prawda
b) 25 - 5 x 4 = 4 falsz
c) 16 - 5 = 2 x 5 + 1 prawda
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:16:16+01:00
A) 2y + 4=14
2*5+4=14
10+4=14
14=14 Spełnia równanie

b) 25-y × 4 = 4
25-5*4=4
25-20=4
5=4 Nie spełnia równania

c) 16-z=2× z + 1
16-5=2*5+1
11=10+1
11=11 Spełnia równanie
1 1 1