Odpowiedzi

2009-10-15T18:43:36+02:00
2/√2 razy √2/√2<ułamek>=2√2/2<ułamek>=√2 odwrotnosćia jest 1/√2
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:46:30+02:00
Wystawczy i licznik i mianownik pomnożyć przez pierw.z 2 w ten sposób w liczniku bedzie 2pierw.z 2 a w mianowniku pierw.z 2 razy pierw z 2=w liczniku 2pierw,z 2 a w mianowniku 2 dwójki sie skrócą i zostanie ci pierwiastek z 2 a pierwiastek z 2 to odwrotność ułamka 1 przez pierwiastek z 2 -pozdrawiam
4 4 4
2009-10-15T18:49:48+02:00
Liczbą odwrotną liczby 1 / √2 jest √2
Zał. 2/ √2 = √2

2 / √2 =
[Domnażamy √2 aby pozbyć się pierwiastka z mianownika]
2 √2 / 2 =
√2

L = P
5 4 5