Odpowiedzi

2010-02-21T21:20:41+01:00
Czas pokuty to znaczy czas w którym się spowiadamy, umartwiamy.
Czas nawrócenia to czas w którym się nawracamy lub namawiamy inne osoby do tego.


A to wszystko to czas Wielkiego Postu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:22:02+01:00
Czas pokuty i nawrócenia, to czas kiedy możemy w pełni oczyścić się z naszych grzechów. Przeprosić Boga za wszystko co złe i niegodne człowieka. To czas głębokiej poprawy i zmienianie siebie na lepsze. Dzięki chwili takiej refleksji możemy zostać oczyszczeni. W taki czas możemy zmienić punkt widzenia w stosunku do siebie i swojego otoczenia.
  • Woru
  • Początkujący
2010-02-21T21:27:32+01:00
Czas w którym kontemplujemy na temat swoich złych poczynań, żałujemy za nie i starami się zadośćuczynić.