Odpowiedzi

2010-02-21T21:22:17+01:00
Droga pod kontem 90 stopni, ponieważ takjest najkrócej
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:23:37+01:00
Krótszą drogą jest ta "pokrzywiona" droga gdyż jest ona poprowadzona na skróty.
Droga okrężna zawsze jest dłuższa.

Aby przekonać się do moich racji dodaj do siebie wszystkie kratki.
Jeżeli każda kratka ma po 0.5 cm o pomnóż to przez ilość kratek:)

Pozdrawiam
70 4 70
A wcale że nie! Powód 1: na końcu podręcznika (w odpowiedziach) z tym zadaniem pisze o tym, że jest to równe Powód 2: No policz se to! Jeśli każda kratka = 0,5 cm to obie drogi mają po 6 cm.
2010-02-21T21:24:14+01:00
Krótszą drogą jest droga ta dolna
12 2 12