Odpowiedzi

2010-02-21T21:23:13+01:00
Ten ester to HCOOCH3 i to jest mrowczan metylu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:24:33+01:00
Kwas octowy CH3-COOH wzór sumaryczny C2H4O2

ester HCOO-CH3 wzór sumarycny C2H4O2 mrówczan metylu
2010-02-22T01:01:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Kwas octowy--------CH3COOH
Mrówczan metylu---HCOOCH3