Odpowiedzi

2010-02-21T21:25:40+01:00
3x2,50zł + 3xz=9,30zł

z - cena bochenka chleba
3 5 3
2010-02-21T21:29:36+01:00
Z-cena 1 krtonu mleka

3* z+ 2x x= 9,30
3 * 2,10 + 2x = 9,30
6,30 + 2x = 9,30
2x= 3|:2
x=1,5
(* znak mnozenia)
odp.Bocheenek chleba kosztował 1,5zł
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:31:32+01:00
3x 2,10 + 2x ,z`= 9,30
6,30 + 2z = 9,30 / - 6,30
2z=9,30-6,30
2z= 3
z= 1,50
odp z to cena chleba za 1 sztuke.
sprawdzenie
3 razy 2,10 + 2 razy 1,50 = 9,30
6,30 + 3 = 9,30
9,30=9,30
;)
5 3 5