Odpowiedzi

2009-10-15T18:46:45+02:00
Zadanie 2 w linku ; )
x - zaweszka
y- wisiorek

x+y = 105
x-8 + 1,2y =100

y = 105 - x
x -8 + 1,2(105-x) = 100

y = 105-x
x - 8 +126-1,2x = 100

y = 105 - x
-0,2x =-18 / : (-,2)

y=105-90
x=90

y=15
x=90
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T20:18:59+02:00
X+y=105zł
1,2x+y-8=100

y=105-x
1,2+105-x-8=100

y=105-x
0,2x=100-105+8

y=10 do potęgi 5 -x
0,2x=3 | 2/10

x=3/1* 10/2=30/2=15
y=105-x
x=15
y=105-15

y=90
x=45

ODP. wisiorek kosztuje 90 zł
zadanie napewno jest dobrze bo raobiłam je na lekcji :D