Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:30:38+01:00
X=cena zakupu płaszcza
y=cena zakupu kurtki

12x+15y=13 500zł
x=y+180

12(y+180)+15y=13500
12y+2160+15y=13500
27y=13500-2160
27y=11340
y=11340:27
y=420= cena zakupu kurtki

x=y+180=420+180=600 zł= cena zakupu płaszcza
2010-02-21T21:31:15+01:00
P-cena zakupu płaszcza
k-cena zakupu kurtki

{12p+15k=13500
{p=k+180

12(k+180)+15k=13500
12k+2160+15k=13500
27k=11340
k=420 - cena kurtki
p=420+180
p=600 - cena płaszcza