Odpowiedzi

2010-02-21T21:35:00+01:00
M Fe2 O3 = 160

żelazo:
2*56/160 = 0,7

tlen:
3*16/160 = 0,3

stosunek masowy: 7:3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T01:05:55+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MFe2O3=2*56u+3*16u=160u
mFe : mO = 2*56 : 3*16
mFe : mO = 112 : 48
mFe : mO = 7 : 3