Odpowiedzi

2010-02-21T21:33:49+01:00
Narysować okrąg podzielic 360 stopni na kątomierzu na 9 albo na 12 odmierzyć cyrklem i odkładac na okręgu potem połączyć
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:37:00+01:00
Dziewięciokąt:
Narysuj okrąg
360 stopni:9=40 stopni
narysuj promień , weź kontomierz odmierz 40 stopni od środka okregu i narysuj linie. Weź cyrkiel i zaznacz tą cięciwę i tak rysuj przesówając cyrkiel od punktu do punktu.. no nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć

Dwunastokąt:
Narysuj okrąg
360 stopni : 30 stopni
narysuj promień , weź kontomierz odmierz 30 stopni od środka okregu i narysuj linie. Weź cyrkiel i zaznacz tą cięciwę i tak rysuj przesówając cyrkiel od punktu do punktu.. no nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć


Dasz naj??
13 3 13