Odpowiedzi

2010-02-21T21:37:44+01:00
Gdy mam humor zły
leje wodę do wanny
w łazience znajdę odprężenie
w kapieli ukojenie
2010-02-21T21:38:43+01:00
Do kąpieli się wybieram,
wszystkie półki więc otwieram.
Jaki żel wziąć ten, czy ten,
chyba wezmę jednak krem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:42:48+01:00
Łazienka to świetna rzecz ,
każdy w domu musi ją mieć.
Tam mydło i szampon na mnie czeka.
A to rzeczy ważne dla każdego człowieka.

Mam nadzieję że pomogłam :)
Pozdrawiam
2 5 2