Odpowiedzi

2010-02-21T21:40:46+01:00
Filozofia w starożytności odgrywała rolę pewnego rodzaju nurtu wyznaniowego. Dzięki niej tłumaczono większość zjawisk i poglądów.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:41:40+01:00
Filozofia w starożytności dawała ludziom odpowiedzi na takie pytania jak:
"Jaki sens ma życie"
"Czym jest człowiek"
"Jaki sens ma człowiek"
Filozofowie żyli w ubóstwie gdyż zazwyczaj z ich poglądów nie przybywało im pieniędzy.
2 3 2
2010-02-21T21:43:15+01:00
Myślę, że w starożytności filozofia to było <oświecenie> czyli, że ogółem filozofia to mądrość

Myślę, że pomogłam polecam się na przyszłość ;)
6 1 6