Odpowiedzi

2009-10-15T18:55:40+02:00
Pewnego dnia człowiek jadł dużo niezdrowego jedzenia i tył.
Był tak gruby że się bardzo zmartwił, poczytał w internecie jak schudnąć i postępował według informacji podanych w internecie.
Zaczął prowadzić zdrowy tryb życia.Każdego dnia rankiem ćwiczył biegając na dworzu, chodząc na siłownie i kluby fitness.Jadł Zdrowe jedzenia takie jak:Owoce,Warzyła,Dużo nabiału i różnych witamin.Po tygodniach ciężka praca opłaciła się, człowiek schudną aż 12 kilogramów.Był bardzo uradowany i cieszył się życiem.
4 4 4
2009-10-15T18:59:11+02:00
8:00 wstaje
8:30 śniadanie
9:15 bieganie po mieści
11:00 zjedzenie owocu lub yogurtu
11:15 przygotowywanie obiadu
13:30 obiad
14:00 jedzenie na rowerze
15:00 oglądanie telewizji lub patrzenuie na komputerze
16:00 jedzenie podwieczorka
16:30 oglądnie filmu na komputerze
19 :15 jedzenie kolacji
19:30 wyście do przyjaciół
21:30 przyjście do domu
22:00 iście do spać
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T19:01:44+02:00
Tomek postanowił regularnie prowadzić zdrowy tryb życia, pomyślał że doda mu energii i sprawi, że będzie czuł się zdrowszy i wyglądał lepiej.My wszyscy, zarówno jak i starsi potrzebujemy gimnastyki.Dzięki wytężonemu wysiłkowi Tomek mógł osiągnąć nie tylko wysoką sprawność, ale również utrzymać wagę na odpowiednim poziomie.Dostosował do tego właściwe ćwiczenia, które poprawiały mu nastrój, rozluźniały i umożliwiły prawdziwy wypoczynek.Jego kondycja fizyczna została poprawiona.
4 3 4