Zadanie za 25 punktów. Potrzebuję zapisu wymowy poniższych wyrazów:

über
Renaissancestadt
südlichste
Landeshauptstadt
446
inmitten
Wörthersee
Sportparadies
zählt
90 000
wächst t
äglich
Tausende
nämlich
bedeutendes
Wirtschaftszentrum u
Arbeitsplätze
Tourismus
schönsten
Altstäde
Boutiquen
Sechenswürdigkeiten
SchlösserGarten
u.a.

To tyle;)

3

Odpowiedzi

2010-02-21T21:49:05+01:00
Yber
renajsancesztadt
sudlichste
landeshaupsztadt
vier hundert seksundfirzig
inmiten
wurtersee
szportparadies
zelt
noinzig tausend
wechst
eglich
tausenede
nemlich
bedojtendes
witrszaftscentrum
arbajtspletze
torismusszunsten
altsztede
botiqen
sejenswurdichkajten
szlyser garten
2010-02-21T21:51:22+01:00
Uber pisze sie i czyta tak samo z akcente i dlugie uuu
sudliszste
landeshaupsztat
inmiten
szportpardis
zejlt
eglisz
tausend
nemliś
arpeitplats
szunsten
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:51:29+01:00
Yber

sydlichste
landeshauptsztat
fije hundert zeks und fircig
in mitten
wyrterse
szportparadis
zelt
nojncig tauzend
wekst
teglich
tausende
nemlich
bedoitendes
wirtszaftscentrum
arbaitsplece
turismus
schynsten
altsztete
butiken
sejenswyrdigkaiten
szlysel
garten