Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:46:58+01:00
Małgorzata Musierowicz książka pt.: "Język Trolli".
2010-02-21T21:50:07+01:00
Goraco polecam "Wahadlo Foucaulta" Umberto Eco.Jest bardzo fajna;)
2010-02-21T21:50:42+01:00
Ja uwielbiam kryminały Joanny Chmielewskiej, szczególnie polecam "Wszyscy jesteśmy podejrzani". Jak znasz i lubisz Harrego Pottera to spróbuj parodie "Barry Trotter". No i moja ulubiona genialna powieść dla młodzieży Rafała Kosika to "Felix, Net i Nika".

Pozdrawiam :)
1 1 1