Zapisz krócej(licz sprytnie)
a) -17x -15x -13x -10x +10x+13x +15x+17x=
b)-10x-8x-6x-2x+2x+4x+6x+8x=
c)-123x+55x-39x+23x-155x+239x=
d)439x-427x+369x-357x+229x-217x=

PS.To jest zadanie z ćwiczeń temat: "SUMY ALGEBRAICZNE.REDUKCJA WYRAZÓW PODOBNYCH"

3

Odpowiedzi

2010-02-21T21:51:49+01:00
A=0 skreslasz wyrazenia takie same o przeciwynych znakach
b=-6x
c)246x
d)36x
35 4 35
2010-02-21T21:55:10+01:00
A)=0
b)=-6x
c)=1x
d)=13x
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:01:24+01:00
A) 0 b)-6x c)0 d) 36x
35 3 35