Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:02:20+01:00
2 2/3 * (-4,8) + 5/9= 8/3 * (-48/10) + 5/9= 8 * (-8/5) + 5/9= -64/5 + 5/9= -12 4/5 + 5/9= -12 36/45 + 25/45= -12 11/45
2010-02-21T22:02:25+01:00
2 2/3 = 8/3
- 4,8= - 24/5

8/3 x (- 24/5) = (- 192/15)

( - 192/15) + 5/9 = ( - 576/45) + 25/45 = ( - 551/ 45) = (- 12 11/45)
2010-02-21T22:02:30+01:00
=minus dwanaście i jedenaście czterdziestych piątych
Jak będziesz chciała wiedzieć jak to się robi to mi napisz, bo teraz nie chce mi się działań przepisywać ;)

pozdrowionka ;)