Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:59:40+01:00
Austria Wiedeń
Belgia Bruksela
Bułgaria Sofia
Cypr Nikozja
Czechy Praga
Dania Kopenhaga
Estonia Tallin
Finlandia Helsinki
Francja Paryż
Grecja Ateny
Hiszpania Madryt
Holandia Amsterdam
Irlandia Dublin
Litwa Wilno
Luksemburg Luksemburg
Malta Valletta
Niemcy Berlin
Polska Warszawa
Portugalia Lizbona
Rumunia Bukareszt
Słowenia Lublana
Szwecja Sztokholm
Słowacja Bratysława
Węgry Budapeszt
Włochy Rzym
Zjednoczone Królestwo London
Łotwa Ryga
2010-02-21T22:05:42+01:00
1. Austria - Wiedeń
2. Belgia - Bruksela
3. Bułgaria - Sofia
4. Cypr - Nikozja
5. Czechy - Praga
6. Dania - Kopenhaga
7. Estonia - Tallinn
8. Finlandia - Helsinki
9. Francja - Paryż
10. Grecja - Ateny
11. Hiszpania - Madryt
12. Holandia - Amsterdam
13. Irlandia - Dublin
14. Litwa - Wilno
15. Luksemburg - Luksemburg
16. Łotwa - Ryga
17. Malta - Valetta
18. Niemcy - Berlin
19. Polska - Warszawa
20. Portugalia - Lizbona
21. Rumunia - Bukareszt
22. Słowacja - Bratysława
23. Słowenia- Lublana
24. Szwecja - Sztokholm
25. Węgry - Budapeszt
26. Wielka Brytania - Londyn
27. Włochy - Rzym
2010-02-21T22:20:17+01:00
Austria - Wiedeń
Belgia - Bruksela
Bułgaria - Sofia
Cypr - Nikozja
Czechy - Praga
Dania - Kopenhaga
Estonia - Tallin
Finlandia - Helsinki
Francja - Paryż
Grecja - Ateny
Hiszpania - Madryt
Holandia - Amsterdam
Irlandia - Dublin
Litwa - Wilno
Łotwa - Ryga
Luksemburg - Luksemburg
Malta - Valletta
Niemcy- Berlin
Polska - Warszawa
Portugalia- Lizbona
Rumunia - Bukareszt
Słowenia - Lublana
Szwecja - Sztokholm
Słowacja - Bratysława
Węgry - Budapeszt
Włochy - Rzym
Wielka Brytania - Londyn
1 3 1