Odpowiedzi

2010-02-21T22:01:37+01:00
Moja nauczycielka ma serce ja lud
nauczyciel o w-f ma serce jak głaz
moja mama ma serce jak dzwon

1.zd ktos kto jest bardzo nieczuly
2. zd. ktos kto jest zimny nieczuly
3. ktos kto jest mily dobry
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T22:05:45+01:00
Ala ma serce jak lod poniewaz nie rozumie potrzeb innych i jest "bezduszna"
serce jak lod - ktos jest bezduszny , nierozumie innych,zimny itp.
Serce jak głaz - to znaczy ze ktos zupelnie nie przejmuja sie innymi,nieczulosc (ma podobne znaczenie do " serce jak lod")
Olaf ma serce jak glaz poniewaz wgl nie ma uczuc.
serce jak dzwon-miec duze serce,przepelnione miloscia,ktos kto ma takie serce umie pocieszyc , szanuje uczucia innych.
Patrycja ma serce jak dzwon, poniewaz rozumie potzreby innych.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:06:09+01:00
1Gdy Ją ujrzałem moje serce biło jak dzwon
2Gdy padniesz ofarą nieszczęśliwej miłości serce drugiej osoby jest jak głaz
3Przytuliłam go czule jednak odwrócił ode mnie wzrok i poczułam że jego serce jest zimne jak lud wodeb moją miłość

mowa tu o miłości .Wydaje mi się jednak że chodzi tu głównie o ludzi którzy są nieczuli i nie potrafią kochać (serce jak lud)
2 3 2